Producenci
Menu
Wysyłka

Nasze Przesyłki Dostarcza Firma Kurierska FedEks

Sonda
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w naszej sondzie. Dziękujemy.
W jaki sposób trafiłeś na stronę naszego sklepu internetowego?
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania.

 

UWAGA!!! W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji). Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl