Nasze Przesyłki Dostarcza Firma Kurierska FedEks
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w naszej sondzie. Dziękujemy.
Gwarancja na produkty
Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję mark4style.sklep.pl.
Gwarancja producenta
Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Gwarancja Mark4
W przypadku, gdy producentem produktu jest Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż należy go odesłać na własny koszt na adres naszej siedziby głównej bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Towaru mieszczącego się w Krakowie, po wcześniejszym zgłoszeniu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż.
Warunki gwarancji Mark4
Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki w siedzibie głównej firmy, mieszczącej się w Krakowie, przy ulicy Królowej Jadwigi 250.
Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję Mark4 są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
- usterka jest spowodowana użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
mark4style
501-307-951